Werk

Ik ondersteun opdrachtgevers bij interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking. Met hun digitale werkomgeving en digital employee experience (#DEX) verbeteren. En bij hybride werken en digitaal (samen)werken. Zo help ik organisaties om hun medewerkers bereiken, bedienen en betrekken.

Daarvoor beantwoord ik vragen als:

  1. Hoe bereik je medewerkers zodat ze geen belangrijke berichten meer missen?
  2. Hoe vinden mensen cruciale informatie op tijd, waardoor ze klanten beter kunnen helpen?
  3. Hoe organiseer je hybride werken in een post-corona organisatie?
  4. Hoe betrek je medewerkers zodat de kwaliteit van het werk verbetert
  5. Welke rol speelt de digitale werkomgeving in dit alles?

Met als resultaat: betere digitale tools én digitale skills, efficiëntere en effectievere interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking, maar ook: lager verzuim en verloop, en hogere betrokkenheid, productiviteit en klanttevredenheid.

En bovenal: gelukkiger medewerkers die meer tijd hebben voor hun echte werk: klanten, patiënten, studenten, huurders, donateurs of gasten bedienen. Medewerkers die tot bloei komen. En zo van een digital workplace een meer human workplace maken.