Ik ondersteun opdrachtgevers bij interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking. Met hun digitale werkomgeving en digital employee experience (#DEX) verbeteren. En bij hybride werken en digitaal (samen)werken. Zo help ik organisaties om hun medewerkers bereiken, bedienen en betrekken.
Daarvoor beantwoord ik vragen als:
- Hoe bereik je medewerkers zodat ze geen belangrijke berichten meer missen?
- Hoe vinden mensen cruciale informatie op tijd, waardoor ze klanten beter kunnen helpen?
- Hoe organiseer je hybride werken in een post-corona organisatie?
- Hoe betrek je medewerkers zodat de kwaliteit van het werk verbetert
- Welke rol speelt de digitale werkomgeving in dit alles?
Met als resultaat: betere digitale tools én digitale skills, efficiëntere en effectievere interne digitale communicatie, dienstverlening en samenwerking, maar ook: lager verzuim en verloop, en hogere betrokkenheid, productiviteit en klanttevredenheid.
En bovenal: gelukkiger medewerkers die meer tijd hebben voor hun echte werk: klanten, patiënten, studenten, huurders, donateurs of gasten bedienen. Medewerkers die tot bloei komen. En zo van een digital workplace een meer human workplace maken.